L’arc sięgnął po Perłę!
Inspiracją do stworzenia tego opakowania był paryski Grande Arche de la Fraternite czyli Wielki Łuk Braterstwa. Cóż bardziej buduje relacje, przyjaźń i braterstwo niż wieczór spędzony w zacnym gronie przy odrobinie wyśmienitego trunku? A jeśli jest to „Ostoya the Charcoal Filtered Edition” wytwarzana z pszenicy uprawianej na obszarze polskich Bieszczad, następnie filtrowana przez tamtejszy węgiel drzewny i opakowana w elegancki format łuku -„L’arc”. Wtedy brawurowo łączymy ostoję dzikiej polskiej naturalności z europejską kulturą nowoczesną, której uosobieniem jest biznesowa dzielnica Paryża – La Defense i jej symbol – Wielki Łuk Braterstwa. Opakowanie „L’arc” zostało przygotowane po to aby zabezpieczyć, ale jednocześnie jeszcze bardziej wyeksponować najwyższą jakość polskiej wódki z rodziny „Ostoya”. W konstrukcji tego opakowania wykorzystano najwyższej jakości surowce i technologie. Połączenie matowego zadruku, z tekturą metalizowaną oraz odpowiednio skomponowane akcenty nadrukiem wypukłym dodają całości elegancji i szlachetności. Tak, jak Bieszczady uchodzą za ostoję nieskażonej przyrody, tak „L’arc” jest wykonane z najbardziej bliskiego przyrodzie surowca – tektury. Opakowanie „L’arc” zostało przemyślane w taki sposób, żeby – już po wyjęciu butelki wódki „Ostoya” – mogło żyć drugim życiem, jako niewielki ekspozytor czy też elegancka półeczka. Ponadto układając wiele opakowań w przeróżnych konfiguracjach można tworzyć nieskończoną ilość innych form. Tu użytkownika ogranicza już tylko wyobraźnia.
Do produkcji opakowania użyto tektury falistej oraz metalizowanej tektury litej. Opakowanie w pełni wykonane metodą cyfrową bez użycia matryc drukujących oraz tnących. Połączono techniki druku UVgel oraz standardowego druku UV w celu uzyskania najwyższej jakości oraz uszlachetnienia opakowania.